Page 80 - MOMDERgi
P. 80







 
HASAN BOZKURT






 


Hgerektiğini, derneklerin yapamaya- 
epimizin duygu yüklü olduğunu, 

burada konuşulacaklara duygusallı- cağı işleri yapması için kurulduğunu, 

büyük bir mal varlığı ile kurulması 
ğın bir taraf bırakılıp objektif ve ger- 
gerektiğini, bu mal varlığının da eko- 
çekçi bakılması gerektiğini belirten 

Sn. BOZKURT, Okulumuzun kapan- nomik gücü büyük olan kurucuların 

dığını, ancak taşrada halen okulun karşılıksız ve gönüllü katkısı ile ola- 

naklı olabileceğini, vakfın ömrünün 
açılacağı umudu olduğunu, bura- 
de kurucuların yaşam ömrü ile sınırlı 
da Mersin Derneği üyeleri ile kişi- 

sel düşüncelerini açıklayacağını, bu olmadığının farkında olduğunu, bu 

açıklamaları yaparken herkesi sevip durumda sıralayacağı sorulara açık 

ve net yanıtlar verilmesi gerektiği- 
saydığını ve nezaketsizlik olarak algı- 

lanmaması, bir düşünce ve yaklaşım ni düşündüklerini, buna göre vakfın 

olarak değerlendirilmesi gerektiğini, amacının ne olacağı, Maliye Okulu 

adını yaşatmak için yoksul öğrenci- 
Okulumuzun kapandığına göre ama- 
lere burs verecekse bunun için vak- 
cımızın ne olduğunu, bunun dile ge- 

tirildiğini, kendine göre amacımızın fa gerek olmadığını, bursların der- 

birinci planda Maliye Okulu mezun- neklerin

 
olanakları 
ları yaşadığı sürece birlik ve dayanış- 

ma içinde olunması, ikinci olarak da ölçüsün- 

bu dünyadan ayrıldıktan sonra Mali- de veri- 

lebilece- 
ye Okulu adının yaşatılması olduğu- 
ğini, vakıf 
nu, ayrıca Genel Merkezden bu oku- 

lun yeniden açılması ile ilgili uğraş gereksi- 

verilmeyeceğinin deklare edilmesini nimi olan 

mezun- 
istediğini açıkladı.


larımıza 

Vakıf konusunda ise, Derneğin etkin destek 

sağlaya- 
ve verimli çalışması kaydıyla vakıf ku- 
cak ise 
rulması yönünde bir kanaat oluşma- 

dığı yönünde kanaat oluştuğunu, uz- bunun da 

man olmamakla birlikte kişisel olarak dernekle- 

rimiz ta- 
vakıf konusunda, vakıfların kuruluş 
rafından

amacının derneklerden farklı olması




 80 MOMDER YIL SONU TOPLANTISI




   78   79   80   81   82